Avasta Ducky 17

Ducky 17

Kui sulle meeldib merimatkata ja su seltskond koosneb 2-3 inimesest, siis katamaraan Ducky 17 on kindlasti kõige parem lahendus. Paadi tugev disain tagab ohutuse, oma klassi kõige ruumikam tent mahutab rikkaliku pagasi ja loob mugavuse reisjatele.

Ducky 17 on asjakohane, kui sul ei ole vaja seda iga üksiku sõidu tarbeks kokku panna ja lahti võtta. Kuigi selle katamaraani kokkupanek pole keeruline, pole seda siiski mõistlik kasutada “nädalavahetuse paadina”. Selleks sobivamad paremini väiksemad mudelid Ducky 16, Ducky 15 või Ducky 14.

Spordihuvilistele on sellest mudelist olemasvõistlusversioon – Ducky17r. See erineb tavalisest suurema purjestuse poolest. Vajadusel saab Ducky 17 kergesti muuta võistlusversiooniks Ducky 17r ja vastupidi.

Ducky 17 saab paigaldada ka asümmeetrilise spinnakeri ehk gennakeri. See on efektiivne puri edasijõudnutele allatuult purjetamiseks.

Samuti saab katamaraanile paigaldada pisikese päramootori võimsusega kuni 3,3 hj. Selle jaoks on lisavarustuses mootori hoidik, mis kinnitatakse tagumisele põikpuule.

Tehnilised näitajad

Purjepaadi mõõdud:

Pikkus
5.1m
Laius
2.4m
Kandevõime
350 kg
Kaal
85 kg
Reisjate arv
kuni 4
Pontoonide läbimõõt
0.54 m
Pontoonide maht
1.2 m³
Õhukindlate sektsioonide arv
4
Süvis, alla lastud sverdiga
0.75 m
Süvis, ülesse tõstetud sverdiga
0.10 m
Mootori võimsus (soovitatav)
3,3 hp

Purjed:

Groot
8 m²
Foka
2 m²
Gennaker
12 m²

Pakendi mõõtmed (m):

Groot
8 m²
Foka
2 m²
Gennaker
12 m²

Paadi disain test

Katamaraani raamil on ainulaadne elastne disain. Tipukoormuste korral saavad raami torud nõtkuda ühendusnurkades. See omadus võimaldab paadil taluda rasket vahelduvat koormust ja muudab raami väga vastupidavaks. Minimaalne raamielementide arv tagab madala kaalu (kokkupandud paat kaalub kõigest 85 kg) ja kiire kokkupaneku.

Raamimaterjaliks on kerge, vastupidav ja korrosioonikindel alumiiniumisulam. Kõik alumiiniumosad on anodeeritud või pulbervärvitud ja mõeldud kasutamiseks merevees. Keskmise avara ja mugava tendi mõõdud on 1,8 x 1,9 m. Vööris ja ahtris on pagasivõrgud. Kere külge kinnituvad vandid moodustavad tekile turvapiirde. See on mugav ja turvaline tugi istudes selja toetamiseks.
Vantide külge kinnituvad küljetaskud on tõeliselt mugavad asjade (sealhulgas aerude) hoidmiseks. Tendi materjal on vastupidav PVC-võrk, mis takistab laine pritsimist tekile, samas selle võrk-struktuur takistab lompide teket.

Pontoonid test

Kerge, hüdrodünaamiline pontooni kuju tagab minimaalse takistuse ja maksimaalse kiiruse. Terav esiots muudab paadi liikumise läbi lainete sujuvaks minimaalsete pritsmetega.

Mõlemal pontoonil on kaks eraldi suletud sektsiooni, mis tagavad turvalisuse. Ujukite materjaliks on vastupidav PVC massiga 1000 g/m². Pontoonide pikema eluea huvides soovitame tugevdatud põhjaga pontoone.

Svert

Kahe pontooni vahel paadi keskel asub klaaskiust ja komposiitmaterjalist allalastav svert, mille elastsus ja voolujooneline profiil tagavad katamaraani paadi tõhusa liikumise tihttuules.
Sverdile on automaatne kaitse süsteem juhuks kui svert tabab ootamatult mõnda veealust kivi või muud takistust.

Kahe pontooni vahel paadi keskel asub klaaskiust ja komposiitmaterjalist allalastav svert, mille elastsus ja voolujooneline profiil tagavad katamaraani paadi tõhusa liikumise tihttuules.
Sverdile on automaatne kaitse süsteem juhuks kui svert tabab ootamatult mõnda veealust kivi või muud takistust.

Roolid

Kaks klaaskiud-komposiitmaterjalist roolilaba tagavad suurepärase tasakaalustatud juhitavuse ja lisaturvalisuse. Roolilehtedel on automaatne kaitse süsteem ootamatute kivide või muude takistuste vastu. Tiller, ehk roolipikendus võimaldab tüürimehel kreenis paati tõhusamalt tasakaalustada.

Purjed test

Paati viivad edasi foka- ja grootpuri. Purjede suur venivus, kuju ja profiil tagavad kõrge efektiivsuse ka vaiksetes tuuleoludes. Purjede materjaliks on Dacron või Mylar. Allatuult liikumiseks on lisavarustusena olemas ka gennaker. See kahekordistab kogu purjepinna. Võistlusversioonis on ära jäetud poom ja selle arvelt suurendatud grootpurje pindala.

Mast

Mast koosneb neljast sektsioonist ja selle otsa on võimalik kinnitada ujuk, mis kaitseb paati täieliku ümbermineku, ehk “kilpkonna” eest. Mast saab oma pesas vabalt pöörata, mis parandab purje efektiivsust, saaling ja parduunid jäigastavad masti ja suurendavad oluliselt tema tugevust.

Otsad jm.

Kõik katamaraanid otsad, soodid, plokid, stopperid, knaabid, seeklid jm detailid on tunnustatud kvaliteetsete tootjate toodang.

Ducky lisavarustus

Gennaker

Gennaker on asümmeetriline spinnaker pärituules liikumiseks, mis suurendab oluliselt katamaraani kiirust. Soovitatav ainult kogenud kasutajatele.

Mootori klang

Mootori kronstein on ette nähtud päramootori paigaldamiseks. Soovitatav mootori võimsus kuni 3,3 hj

Rooli pikendus

See on kasulik eriti üksi seilates, mis võimaldab tõhusamat
tasakaalustada kreeni ja katamaraani vööri-ahtrisuunalist trimmi.

Küljetaskud

Need on mõeldud väikeste esemete, riiete ja muude asjade hoidmiseks. Mikrovõrgust taskutes saab hoida ka aere. Taskud kinnitatakse vantide külge nii, et nad moodustades omamoodi kinnise porte, kuhu on mõnus selga toetada ja mis kaitseb reisijaid tuule ja veepritsmete eest.

Masti ujuk

See on täispuhutav paak, mis ei lase ümbermineku korral katamaraanil kummuli minna. Ujuk hoiab katamaraani küllili ja hõlbustab katamaraani tagasi püsti tõmbamist.

Topelt põhi

Pontooni alaküljele liimitud täiendav tugevdusriba. Seda soovitatame kindlasti meie Läänemere teravate kividega kallastel.

Paadikate

Spetsiaalne parkimiskate kaitseb katamaraani päikese, UV, vihma, tolmu ja mustuse eest ning pikendab oluliselt katamaraani eluiga.

Purjenumber

Number on valmistatud isekleepuvast dakronist. Tavaline sümboli kõrgus on 300 mm. Võimalik on teha ka personaalne märk või logo.